marți, 27 octombrie 2009

PRAJITURA CU LAMAIE



La prajitura asta am trisat pentru ca am folosit premix pentru prajitura cu lamaie, insa imi place foarte mult glazura de la prajitura asta si nu am reusit sa o reproduc, oricat am incercat nu mi-a iesit la fel de buna ca cea din plic.
Pentru cine vrea sa incerce se gaseste la Kaufland, e una din marcile lor. Nu sunt eu fan al premixurilor pentru prajituri insa nu-mi iese nicicum glazura asta de lamaie , daca are cineva vreo sugestie e binevenita.
Pentru reteta respectati instructiunile de pe cutie si va iese sigur.

Ce vroiam de fapt sa va arat este noua si frumoasa mea tava de silicon.
E o floricica frumoasa foc si sunt foarte incantata de ea.
Compozitia era pentru o tava mai mare asa ca am facut si cateva briose cu lamaie pe langa dragalasa floricica.

A fost foarte buna si frumoasa prajiturica mea si s-a mancat repede de tot.
POFTA BUNA!

6 comentarii:

Laura spunea...

Frumoasa tare floarea ta "lemon", Oana, felicitari!!! :)
...si forma imi place mult, unde-ai gasit-o?! ...o vreau si eu! :P

Oana spunea...

Multumesc Laura. Floricica am cumparat-o de la Carrefour.

Miha spunea...

Foarte frumoasa floricica!

Cat a costat tava? Vreau si eu. :)

Oana spunea...

Miha multumesc. Tava cred ca a costat 45 ron sau ceva pe acolo, nu-mi amintesc exact.

Momo spunea...

frumosa floricica lamiiata,si forma ,nu mai zic!sa coci in ea multe bunatati!

Elena Toma spunea...

Chiar frumoasa foc forma de prajitura. O sa caut si eu asa ceva. Nu stiu ce gust are lamaita, dar arata foarte frumos. Iar glazura, nu stiu de care vorbesti, Stilla cumva? Dar, pot sa-ti spun ce faceam eu cu cele de la Dr.Oetker: micsoram cantitatea de apa de la preparare. De cand sunt insa la dieta nu mai prepar aproape nimic de la plic, nici macar supe. Felicitari!

 

Oana's kitchen © 2009. Template Design By: SkinCorner